Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace Souhlasím
0 položek - 0 Kč 0
Hlavní strana  -  Vše o nákupu  -  Reklamace  -  Poškozená zásilka

Poškozená zásilka

Převzetí a reklamace.

Při přebírání zásilky je kupující povinen zkontrolovat stav své zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) a je povinen tuto skutečnost ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu a  nechat potvrdit dopravcem. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.

Kupující je povinen zkontrolovat obsah zásilky po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů od převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě. Na základě žádosti zákazníka, zajistíme odvoz zboží přímo z domu zákazníka a jeho výměnu i s dovozem na naše náklady.

Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy nebude brán zřetel a budou zamítnuty.

Provozováno naProvozováno na systému NetShops