Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace Souhlasím
0 položek - 0 Kč 0
Hlavní strana  -  Vše o nákupu  -  Doprava a platba  -  Možnosti dopravy

Možnosti dopravy

Zboží zasíláme přepravní společností Česká pošta (ČP), PPL , GLS a na výdejní místa České pošty a PPL Parcelshop.
Při objednávce nad 699,- Kč nebo na vybrané produkty je doprava zdarma. Doprava zdarma není vázaná na konkrétního přepravce a nezáleží na způsobu platby. Doprava zdarma při objednávkách nad  699,- Kč a u vybraných položek neplatí pro dopravu na Slovensko.

Termín dodání zboží:

Obvyklý termín dodání objednaného zboží je 1-3 pracovní dny. V případě prodloužení této lhůty bude s Vámi objednávka prokonzultována.

 

Informace pro příjemce objednávky při osobním odběru na výdejním místě u dodavatele a na výdejních místech PPL Parcelshop a Česká pošta (Balík na Poštu a balík do Balíkovny):

Osobní odběr na výdejním místě:

Většinu zboží, které nabízíme na našem e-shopu, máme skladem v Třinci. Prodejna pro osobní odběr v Českém Těšíně není sklad, ale pouze výdejní místo. Zboží z Vaší objednávky ze skladu umístěného v Třinci se musí doručit na místo osobního odběru. Může se proto někdy stát, že zboží, které si objednáte, i když je na stránkách uvedeno skladem, nemusí být tentýž den na odběrném místě. Bude pro Vás připraveno nejpozději následující pracovní den. Vyčkejte proto na potvrzující sms i e-mail, ve kterých budete vyzváni k odběru zboží.

 

Osobní odběr na PPL ParcelShop:

Zvolte, jako způsob dodání, osobní odběr na některé pobočce ParcelShop podle aktuální nabídky v nákupním košíku e-shopu. Možnost odběru na PPL ParcelShop platí pouze pro zásilky s váhou do 20kg. PPL ParcelShopy nejsou na rozdíl od řidičů vybavena platebními terminály PPL, proto dobírku nelze uhradit platební kartou. Jakmile předáme zásilku přepravní společnosti PPL, bude Vám zaslán e-mailem číselný kód a odkaz pro sledování zásilky. Snadno tak zjistíte, kde právě je. Pak už jen stačí počkat na e-mail nebo SMS. Dají Vám vědět hned, jakmile zboží připraví k odběru. Zásilku si vyzvedne v otvíracích hodinách PPL ParcelShopu, zpravidla i o víkendu. Obvyklý termín dodání objednaného zboží je 1-3 pracovních dnů. Na vyzvednutí máte týden. Seznam PPL Parcelshopů najdete na  www.pplbalik.cz.

 

Balík Do Balíkovny:

Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou. Služba „Balík Do balíkovny“ umožňuje zákazníkovi zaslání jeho zásilky pobočku Balíkovny, která tuto službu podporuje. Zde si ji pak adresát může vyzvednout již následující pracovní den po dni podání. Možnost odběru na Balikovně platí pouze pro zásilky s váhou do 20kg. Česká pošta zákazníka uvědomí o jeho zásilce pomocí SMS nebo e-mailu. Tato služba je dostupná na více než 120 poštách a depech České pošty. Zákazník si pak jednoduše vyhledá pomocí názvu obce, části obce nebo PSČ Balíkovnu, prostřednictvím nástroje umístěného v košíku na e-shopu si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán.

Balík Na poštu:

Služba pro přepravu vnitrostátních balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice. Nemusíte být v určitý čas na určitém místě. Balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám. Adresát si volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí, prostřednictvím nástroje umístěného v košíku na e-shopu si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán. Adresáta informujeme o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště. Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si může adresát v den podání po obdržení elektronického avíza změnit poštu, kde si chce balík vyzvednout. Využijte službu Sledování zásilek  na internetových stránkách www.postaonline.cz/trackandtrace. Balík neustále monitorujeme od jeho podání až po dodání. Zásilku si vyzvednete tak, že se na přepážce jednoduše prokážete dokladem totožnosti a sdělíte přepážkové pracovnici buď číslo balíkové zásilky, které  jste obdrželi v SMS nebo e-mailu, nebo sdělíte svoje mobilní telefonní spojení, nebo e-mailovou adresu (resp. spojení, na které Vám byla zásilka avizována), abychom si byli jisti, že zásilka opravdu patří Vám.

 

Informace pro příjemce objednávky přes přepravní službu Česká Pošta, PPL a GLS

 

Balík Do ruky přes přepravní službu Česká pošta:

Vnitrostátní přeprava balíků do hmotnosti 50 kg po celé České republice  při které se doručuje zásilka zákazníkovi přímo do bytu nebo třeba do kanceláře. Garance doručení přímo do rukou adresáta již následující pracovní den od podání zásilky. Adresátovi nevyhovuje navrhovaný čas a způsob doručení, což by mohlo způsobit prodlevu při dodání balíku prostřednictvím  interaktivního webového formuláře na www.postaonline.cz/zmena-doruceni si může adresát v den podání jednorázově změnit dispozice nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků. Využijte službu sledování zásilek  na internetových stránkách České pošty (Track & Trace). Balík neustále monitorujeme od jeho podání až po dodání.

 

Doručení balíku přes přepravní službu PPL:

- zásilku Vám doručí následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
- řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku Vám standardně doručí v rozmezí 8 – 18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení Vám zanechájí oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den
- v určitých lokalitách ČR nabízí PPL i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na webu PPL)
- v případě expedice zásilky na soukromou adresu, jsou zásilky doručovány i v sobotu od 8:00 hod do 14:00 hod, pokud tuto volbu zatrhnete při volbě dopravy, sobotní doručování neprobíhá, když je sobota státním svátkem
- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla,  které najdete na své mailové adrese v potvrzení o expedici zásilky - číslo balíku - 11 číslic.
- pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky, které najdete na své mailové adrese v potvrzení o expedici zásilky - číslo balíku - 11 číslic.

 

Tabulka - PPL Večerní doručení

 

             
Město od PSČ do PSČ Samostatná PSČ
Brno 600 10 647 00 655 02 656 91 658 05 658 56      
České Budějovice 370 01 370 21              
Hradec Králové 500 01 500 12 501 01 503 01 503 02 503 11 503 21 503 32 503 41
Liberec 460 01 460 20 461 77 463 02 463 03 463 11 463 12    
Olomouc 770 02 779 00 783 01 783 02 783 71        
Ostrava 700 02 730 01              
Pardubice 530 01 530 20 530 78 531 41 532 15 532 31 533 01 533 31 533 33
Pardubice 533 51 533 54              
Plzeň 301 00 328 00              
Praha 100 00 199 99              
Ústí nad Labem 400 03 400 20 400 01            
Zlín 760 01 760 07 763 02            

 

Doručení balíku přes přepravní službu GLS:

- zásilku Vám doručí následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
- řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku Vám standardně doručí v rozmezí 8 – 18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení Vám zanechájí oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den
- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.gls-group.eu po zadání jejího čísla,  které najdete na své mailové adrese v potvrzení o expedici zásilky.
- pro komunikaci s GLS výhradně používejte číslo zásilky, které najdete na své mailové adrese v potvrzení o expedici zásilky. Více informací o doručování zásilky získate zde.

 

Převzetí a reklamace:

- při přebírání zásilky je zákazník povinen zkontrolovat stav své zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) a je povinen tuto skutečnost ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu a  nechat potvrdit dopravcem. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- zákazník je povinen zkontrolovat obsah zásilky po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů od převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě. Na základě žádosti zákazníka, zajistíme odvoz zboží přímo z domu zákazníka a jeho výměnu i s dovozem na naše náklady.

Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy nebude brán zřetel a budou zamítnuty.


Doprava zdarma u objednávek nad 699,- Kč a u vybraných položek, neplatí pro dopravu na Slovensko.

Doručování zásilek PPL, Českou poštou a Uloženka s.r.o. se řídí podle přepravních podmínek těchto společností. Za škody způsobené přepravou zodpovídá přepravce.

Provozováno naProvozováno na systému NetShops