Zboží zasíláme přepravní společností Česká pošta (Balíkovna), GLS a PPL a na výdejní místa České pošty, GLS a PPL.
Při objednávce nad 999,- Kč nebo na vybrané produkty je doprava zdarma. Doprava zdarma není vázaná na konkrétního přepravce. Doprava zdarma při objednávkách nad 999,- Kč a u vybraných položek, neplatí pro dopravu na Slovensko.
Termín dodání zboží:
Obvyklý termín dodání objednaného zboží je 1-3 pracovní dny. V případě prodloužení této lhůty bude s Vámi objednávka prokonzultována.
Informace pro příjemce objednávky při osobním odběru na výdejním místě u dodavatele a na výdejních místech Česká pošta (Balíkovna), GLS Parcelshop a PPL Parcelshop :
Osobní odběr na výdejním místě:
Většinu zboží, které nabízíme na našem e-shopu, máme skladem v Třinci. Prodejna pro osobní odběr v Českém Těšíně a výdejní místo v Třinci. Zboží z Vaší objednávky ze skladu umístěného v Třinci se musí doručit na místo osobního odběru. Může se proto někdy stát, že zboží, které si objednáte, i když je na stránkách uvedeno skladem, nemusí být tentýž den na odběrném místě. Bude pro Vás připraveno nejpozději následující pracovní den. Vyčkejte proto na potvrzující sms i e-mail, ve kterých budete vyzváni k odběru zboží.
Osobní odběr na PPL ParcelShop:
Zvolte, jako způsob dodání, osobní odběr na některé pobočce ParcelShop podle aktuální nabídky v nákupním košíku e-shopu. Možnost odběru na PPL ParcelShop platí pouze pro zásilky s váhou do 20kg. PPL ParcelShopy nejsou na rozdíl od řidičů vybavena platebními terminály PPL, proto dobírku nelze uhradit platební kartou. Jakmile předáme zásilku přepravní společnosti PPL, bude Vám zaslán e-mailem číselný kód a odkaz pro sledování zásilky. Snadno tak zjistíte, kde právě je. Pak už jen stačí počkat na e-mail nebo SMS. Dají Vám vědět hned, jakmile zboží připraví k odběru. Zásilku si vyzvedne v otvíracích hodinách PPL ParcelShopu, zpravidla i o víkendu. Obvyklý termín dodání objednaného zboží je 1-3 pracovních dnů. Na vyzvednutí máte týden. Seznam PPL Parcelshopů najdete na www.pplbalik.cz.
Osobní odběr na GLS ParcelShop:
- pro vyhledání balíku je třeba zadat číslo balíku a poštovní směrovací číslo (PSČ) adresy doručení, kterou příjemce odesílateli sdělil. V případě objednání přímého doručení do výdejního místa GLS je třeba zadat PSČ tohoto výdejního místa
Lhůta pro vyzvednutí balíku:
GLS Parcel Shop: až 5 pracovních dní
GLS Parcel Box a AlzaBox: až 3 kalendářní dny
Pokud příjemce nestačí balík během dané lhůty vyzvednout, může si požádat o prodloužení úložní doby na tel. čísle 567 771 111 nebo info@gls-czech.com.
Balíkovna:
Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou. Služba „Balík Do balíkovny“ umožňuje zákazníkovi zaslání jeho zásilky pobočku Balíkovny, která tuto službu podporuje. Zde si ji pak adresát může vyzvednout již následující pracovní den po dni podání. Možnost odběru na Balíkovně platí pouze pro zásilky s váhou do 15kg. Česká pošta zákazníka uvědomí o jeho zásilce pomocí SMS nebo e-mailu. Tato služba je dostupná na více než poštách a depech České pošty. Zákazník si pak jednoduše vyhledá pomocí názvu obce, části obce nebo PSČ Balíkovnu, prostřednictvím nástroje umístěného v košíku na e-shopu si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán.
Informace pro příjemce objednávky přes přepravní službu Česká Pošta, GLS a PPL.
Balíkovna na adresu (Balík Do ruky) přes přepravní službu Česká pošta:
Vnitrostátní přeprava balíků do hmotnosti 50 kg po celé České republice při které se doručuje zásilka zákazníkovi přímo do bytu nebo třeba do kanceláře. Když adresátovi nevyhovuje navrhovaný čas a způsob doručení, což by mohlo způsobit prodlevu při dodání balíku prostřednictvím interaktivního webového formuláře na www.postaonline.cz/zmena-doruceni, může si adresát v den podání jednorázově změnit dispozice nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků. Využijte službu sledování zásilek na internetových stránkách České pošty (Track & Trace) https://www.postaonline.cz/trackandtrace. Balík neustále monitorujeme od jeho podání až po dodání
Doručení balíku přes přepravní službu GLS:
- zásilku Vám doručí následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
- řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku Vám standardně doručí v rozmezí 8 – 18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem).
- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce https://gls-group.com/CZ/cs/sledovani-zasilek po zadání jejího čísla, které najdete na své mailové adrese v potvrzení o expedici zásilky.
- pro vyhledání balíku je třeba zadat číslo balíku a poštovní směrovací číslo (PSČ) adresy doručení, kterou příjemce odesílateli sdělil.
V drtivé většině případů je balík dodán příjemci osobně. Příjemce podpisem potvrdí, že doručení balíku proběhlo úspěšně a předaný balík nenese známky poškození. Balík může za příjemce převzít i jiná osoba zdržující se v domácnosti příjemce. GLS v každém případě zaznamená jméno přebírající osoby.
GLS se snaží navázat komunikaci s příjemcem a domluvit s ním vhodnou alternativu ještě ten den. Příjemce může např. požádat o uložení v nejbližším výdejním místě GLS, případně u souseda. GLS se zeptá sousedů příjemce, zda jsou ochotni balík převzít. Po uložení je příjemci poslána potvrzující zpráva s adresou výdejního místa GLS nebo jménem souseda, který balík přebral.
Jestliže balík nelze doručit na uvedenou doručovací adresu, doručující řidič zanechá oznámení o zásilce. Oznámení je vhozeno do poštovní schránky, v případě její nedostupnosti je vylepeno na vstupní dveře. Oznámení obsahuje číslo balíku, informace o důvodu nedoručení, místo uložení a kontakt na GLS. Balík, který není možno uložit ve výdejním místě GLS nebo u souseda, je přepraven zpět do regionálního depa a GLS v dalších pracovních dnech provede druhý, případně třetí pokus o doručení.
Pokud se doručení balíku nezdařilo, podnikne GLS v následujících 5 pracovních dnech další pokus o doručení. Příjemce může vybírat pro další pokus o doručení z několika možností. Pokud není žádná možnost vybrána, podnikne GLS automaticky další pokus o doručení na původní adresu. Pokud není ani druhý pokus o doručení úspěšný a s příjemcem se nepodaří navázat kontakt, případně s ním nalézt alternativní řešení, je balík vrácen zpět odesílateli.
Doručení balíku přes přepravní službu PPL:
- zásilku Vám doručí následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
- řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku Vám standardně doručí v rozmezí 8 – 18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem)
- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku po zadání jejího čísla, které najdete na své mailové adrese v potvrzení o expedici zásilky - číslo balíku - 11 číslic
- pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky, které najdete na své mailové adrese v potvrzení o expedici zásilky.
Důležité upozornění: Od 1.1.2019 došlo ke změně doručovacích podmínek přepravce PPL. Přepravce PPL má vyhrazen pouze jeden den na dodání zásilky na adresu kupujícího. Pokud kupující nebude zastižen na dané adrese, přepravce automaticky ponechá zásilku na Parcelshopu, který se nachází poblíž adresy dodání, o kterém bude kupující následně informován. Kupující je pak povinen vyzvednout si zásilku na daném Parcelshopu.
Převzetí a reklamace:
- při přebírání zásilky je zákazník povinen zkontrolovat stav své zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) a je povinen tuto skutečnost ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu a nechat potvrdit dopravcem. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- zákazník je povinen zkontrolovat obsah zásilky po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů od převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě. Na základě žádosti zákazníka, zajistíme odvoz zboží přímo z domu zákazníka a jeho výměnu i s dovozem na naše náklady.
Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy nebude brán zřetel a budou zamítnuty.
Doprava zdarma u objednávek nad 999,- Kč a u vybraných položek, neplatí pro dopravu na Slovensko.
Doručování zásilek Balíkovnou (Českou poštou), GLS a PPL se řídí podle přepravních podmínek těchto společností. Za škody způsobené přepravou zodpovídá přepravce.